یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, February 14, 2009
انصراف از نقد و سوال از خاتمی؟ #@*!!!
بعضی از دوستان هی زحمت می‌کشند و ایمیل می‌زنند و پیغام که حالا که رای نمی‌دهی، بی‌خیال شو.

ما چون ۴ سال صبر کرده‌ایم تا جناب خاتمی بیایند و برای کسب رای هم که شده پاسخگو باشند، از فرصت سود استفاده می‌نماییم.

دوستان پرسیده‌اند که چرا فقط در اینجا به خاتمی گیر داده‌ام؟ چون از رسانه‌های پرتیراژتر دارم به احمدی‌نژاد و غیره به اندازه کافی گیر می‌دهم، اما چهار دیواری وبلاگ مال خودم است و بدهکار کسی هم ظاهرا نیستم.

آمار هم بگیرید نقدهای تصویری هیچکس در مورد جناح راست، تاکید می‌کنم هیچکس در سال‌های گذشته به اندازه من نبوده است.

کسانی که از سوال‌ها می‌ترسند، بترسند از وقتی که خاتمی به قدرت برسد و از پس همان کارهایی که زمانی بر می‌آمد، برنیاید.

لابد شما از او تضمین گرفته‌اید که اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کند. لطفا نسخه ضمانت‌نامه را برای من هم که شده بفرستید.

---

من هم باوجودیکه اینجا دارم روزی ۱۰-۱۲ ساعت زور می‌زنم تا اموراتم بگذرد، اما می‌دانم وضع اقتصادی نزدیک‌ترین دوستانم در تهران و شیراز و بعضی شهرستان‌ها چگونه است.

من هم نگرانی‌های خودم را دارم.

اما زمانی می‌توانم امیدوار باشم خاتمی (یا یکی دیگر) از پس مشکلات بر خواهد آمد که برنامه‌ای داده باشد و برنامه‌ اقتصادی از نقد منتقدین غیر مزد گرفته(بخوانید سعید لیلاز و شرکا) جان سالم به در برده باشد.

اگر افراد حاضر در ساختار فاسد فعلی بروند و کسانی دیگر جانشین شوند همه مشکلات حل خواهد شد؟ اگر همان افرادی باشند که با سیاست‌های مشعشع خود باعث بحران سوخت امروزی شده باشند، تکلیف چیست؟

الان در روزگاری هستیم که تغییر افراد بدون تغییر برنامه‌ها تاثیر چبدانی بر هیچ چیز نخواهد گذاشت.

برنامه‌های خاتمی چیست؟ شما بر اساس برنامه‌ها دنبال او راه افتاده‌اید؟

---

خلاصه...وجود خاتمی به من امید زیادی داده! اگر رئیس جمهوری شد هم هر روز خدمتش می‌رسم!

Labels: