یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, February 07, 2009
درود بر دور تسلسل باطل
انشا:

من در انتخاباتی که می‌دانم کاندیدای مورد نظرم کاری از دستش بر نمی‌آید شرکت می‌نمایم چون وظیفه ملی-میهنی من است.

من در انتخابات شرکت می‌کنم چون باعث می‌شود کاندیدای من حتما نسبت به خواسته‌های من توجه نشان دهد.

من در انتخابات شرکت می‌کنم چون نتیجه‌اش هرچه پربارتر باشد، مقام معظم رهبری آن را به حساب خود خواهد نوشت.

من در انتخابات شرکت می‌کنم، چون رئیس جمهوری تدارکاتچی است و زورش به قوه قضاییه، سپاه، اطلاعات موازی، بنیادها، صدا و سیما و ...نخواهد رسید. عین ۸ سالی که امیدوار بودم کاری بکند و نکرد.

من در انتخابات شرکت می‌کنم چون تمام آدم حسابی‌ها را شورای نگهبان رد صلاحیت می کند و کاچی هم به از هیچی.

من در انتخابات شرکت می‌کنم چون رای من خیلی تاثیر‌گذار است! در نظام اسلامی نظر شهروندان همیشه مورد احترام است!

من در انتخابات شرکت می‌کنم چون هم به نظام مشروعیت می‌دهم، هم به تصمیم شورای نگهبان به از بین بردن حقوق شهروندی آدم‌حسابی‌ها، هم ...

من در انتخابات شرکت می کنم چون در سرنوشت و آینده من موثر است.

Labels: