یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, May 23, 2009
اقتصاد غیر سبز کاندیدای سبز
من اقتصاد‌دان نیستم، اما اقتصاد‌دانان را دوست دارم.
امام نیک‌آهنگ کوثر

دوستان اقتصادی، از ساکنان اتریش گرفته تا اقصی نقاط دورکینافاسو، البته می‌توانند برنامه اقتصادی میرحسین را تحلیل کنند.

اما بعد از مرور برنامه اقتصادی نامزد سبز، چندان نکته‌ای در باب محیط زیست ندیدم. احتمالا دوستان ممکن است توجیه کنند که فلان برنامه و بهمان بند این برنامه می‌تواند نتایج محیط زیستی داشته باشد، اما این روزها مهم این است که محیط زیست محور ماجرا باشد.

از دوستان عزیز و رفقای محیط زیستی خواهش می‌کنم طرح را خوب بخوانند و مرا از این نادانی رهایی بخشند.

همچنین آیا نگاه موسوی و طراحان برنامه‌اش بر توسعه پایدار استوار است؟ کلی‌گویی در بعضی جاها را من نتوانستم هضم کنم.

به هر حال، دوستان عزیز Please! مرا یاری کنند تا بیشتر ماجرا را بفهمم!

Labels: