یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Wednesday, June 03, 2009
مناظره و استاد تمساح

در مناظره امشب یادی از کاریکاتور قدیمی‌ من شد، یادم آمد به روزی که رفته بودم با مهندس باهنر مصاحبه، احمدی‌نژاد که هنوز هیچکاره بود با من وارد ساختمان جامعه‌رای اسلامی مهندسین شد. چند دقیقه دم در منتظر مانده بودیم که یکی‌ در را باز کند.

وقتی‌ من رو به احمدی‌نژاد معرفی‌ کرد، قیافهٔ محمود دیدنی‌ بود، البته چیزی نگفت، ولی‌ نفسش اینقدر سنگین بود که فهمیدم ۴ روز مسواک نزده!

امشب که گفت کاریکاتور علمای ما را کشیدند، خندیدم، چون کاریکاتور من اسمی از کسی‌ نبرد بودم و استنباط شما چنین بود که با کسی‌ اهانت شده.

باهوش کسی‌ است که اگر متلکی هم در هوا گفته شد، به خودش نگیرد. تیری در هوا می‌‌اندازی، طرف می پرد که تیر از توی قلبش عبور کند.

این از بی هوشی شماست آقای احمدی‌نژاد!

اما در ضمن بگویم که مناظره خیلی‌ جالبی‌ بود، از دیده کسی‌ که طرفدار هیچکس نیست، احمدی‌نژاد رسما موسوی را خورد، هر چند غیر اخلاقی‌.

بعدا در این بار خواهم نوشت.

Labels: