یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, September 20, 2009
یک پیام فیسبوکی
این پیام را یکی از دوستان فیس‌بوک برایم گذاشته.

جمعه مردم بسیجی موتوری که دنبالمون کرده بودو مارو کلی ترسونده بود حسابی زدن
ولی راستشو بخوای من دلم براش سوخت
به دلایل مختلف
ولی به کسانی که میزدنش گفتم نه
خشونت نه
ما مثل این نیستیم
بذارید بره
می دونم از چی دلم گرفته
از تفرقه
ما همه ایرانی هستیم
دلم می خواد یه شعارهایی بدیم که اونا رو دعوت کنیم بیان پیش ما
طوری برخور د کنیم که اگه بخوان می تونن تغییر کنن
ولی ما این طوری باهاشون رفتار نمیکنیم
نیک آهنگ عزیز
این کینه داره روز به روز بیشتر میشه
کینه ایرانی از ایرانی دیگه که مطمئنم زیاد به جایگاهی که هست علاقه نداره
من دوست ندارم
میشه جوابمو بدی لطفا
و مثل نفی خشونت در وبلاگت بحث کنی در موردش
ما به قول خودت با نسل قبلی فرق داریم
مرسی که مسیجمو خوندی

راستش همه سخن را دوست عزیز من گفته است.

چه می‌شود کرد که نگذاریم بار دیگر "رحیم" به "منتقم" تبدیل شود؟

-----

اول انقلاب، بارها و بارها جماعت در توجیه خشم انقلابی و محاکمه‌های یک طرفه و خونریزی‌ها، بسم‌الله الرحمن الرحیم یا بسمه‌تعالی را به فراموشی می‌سپردند و می‌گفتند: "بسم‌الله المنتقم"...