یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Sunday, September 06, 2009
Roma
چند سال پیش وقتی فهمیدم که می شود یک میکروفون مخصوص زد به آیپاد، که کیفیت ضبطش می‌زند توی سر هر چه ضبط دیگر، کلی حال کردم. سه سال تمام ضبط خبرنگاری ام همان آی‌پادم بود تا آنکه آن مرحوم در نزدیکی ونیز عمرش را داد به شما!

بعد کشف شد که آی‌فون هم با کیفیتی بالا می‌تواند صدا را ضبط کند، اما کم سوادی بنده باعث شد که نتوانم به این راحتی فایل‌های صوتی را بکشم روی کامپیوتر...

خلاصه، جای شما خالی الان در رم نشسته‌ام، و بعد ازآنکه ضبطی برای کار نداشتم، مجبور شدم یاد بگیرم از وسیله مورد نظر چطور استفاده کنم. پیش از این باید فایل را از آی‌فون به خودم ایمیل می‌کردم، اما باید فایل‌ها را کوچک می‌کردم و می‌فرستادم...

هوای رم شدیدا گرم است...

----

سفر به آزولو خیلی خوب بود. میزبان‌ها واقعا سنگ تمام گذاشتند که به زبان فارسی و ایتالیایی و غیره ممنونم.

روز آخر هم با فلمینگ رز، دبیر فرهنگی و بخش نظر روزنامه ییلاندز پستن دانمارک (ناشر کاریکاتورهای پیامبر اسلام) مناظره کردم. اما در کمال دوستی با هم مخالفت کردیم، بدون اینکه همدیگر را متهم به همدستی با سلمان رشدی یا دولت‌های عرب کنیم...

یک فیلم مستند هم از نینا روزنبلام و دنیس واتلینگتون آمریکایی دیدم در باره نحوه اعتراض یک سرباز آمریکایی به جنگ عراق...

حالا فردا پس فردا بروم ببینم دنیا و واتیکان و غیره دست کیست!

Labels: