یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, October 30, 2009
استقبال مصغرله از انتقاد
«اینى هم که گفتند از رهبرى انتقاد نمی‌کنند، شما بروید بگوئید انتقاد کنند. ما که نگفتیم از ما کسى انتقاد نکند؛ ما که حرفى نداریم. من از انتقاد استقبال می‌کنم؛ از انتقاد استقبال می‌کنم. البته انتقاد هم می‌کنند. دیگر حالا جاى توضیحش نیست؛ انتقاد هم هست، فراوان هست، کم هم نیست؛ بنده هم می‌گیرم، دریافت می‌کنم و انتقادها را می‌فهمم.»

مقام سابقا معظم رهبری


حدس بزنید منتقد برتر چه کسی خواهد بود؟

اگر خاطرتان باشد، چند سال پیش حسین شریعتمداری به عنوان منتقد برتر دولت معرفی شد و جایزه گرفت. حدس بزنید انتقادهایی که با مجوز رهبری منتشر خواهد شد، چه خواهد بود؟

فعلا نامزدهای مقام منتقد برتر اینها هستند:

- معظما! چرا اجازه نمی‌دهی رهبران برانداز سبزپوش را هر روز صبح اعدام کنیم؟
حسین شریعتمداری

- ای امام عادل! چگونه می‌توانی تحمل کنی که دشمنانت زنده بمانند و هنوز لبخند به لب داشته باشی؟
جواد لاریجانی

- ای رهبر آزاده! چرا اجازه ندادی عملیات شیشه نوشابه را در کهریزک کامل کنیم؟
حجت‌الاسلام طائب

- ای امام عصر و بعد از ظهر! چرا گذاشتی مرا برکنار کنند تا نتوانم مهرورزی لازم را به زندانی‌ها اعمال کنم؟
سعید مرتضوی

- ای پدر عزیز! چرا زودتر کنار نمی‌روی تا بتوانم با برادران عزیز انصار و غیره، زودتر از شر هاشمی و رفقایش خلاص شوم و نگرانی حضرتت بابت خبرگان رفع شود؟
مجتبی خامنه‌ای

- ای مقام معظم، همه‌اش به شما گفتم باید اینها را کشت، آنوقت شما اجازه دادی ما تایید صلاحیت‌شان کنیم.
احمد جنتی

شما نیز می‌توانید انتقادهای خود را به نشانی خیابان پاستور، حسینیه امام خمینی ارسال، و برای تسریع در دریافت جایزه، خود به بندهای ۲۴۰، ۳۴۰ و ۲۰۹ مراجعه فرمایید. فراموش نکنید که هنگام نام بردن از معظم‌له، حتما عنوان کامل را ذکر کنید، وگرنه به سرنوشت احمد زیدآبادی و دیگر منتقدینی که یادشان رفت بنویسند "مقام معظم رهبری" دچار خواهید شد.

در ضمن، چون دسترسی به وکیل برای شما امکان‌پذیر نیست، حتما وصیت‌نامه را قبل از ارسال انتقاد خود به بیت، در حضور وکیل تنظیم کرده، قطعه پیشنهادی در بهشت زهرا را نیز اعلام کنید تا خانواده محترم‌تان مشکل کمتری داشته باشد. قطعه مورد نظر را حتما روی پلاک گردن‌آویزتان بنویسید.

Labels: