یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Saturday, May 29, 2010
پارازیت‌های نیک آهنگی
جای شما خالی، روز پنجشنبه رفتیم مقابل دوربین پارازیت. البته چون من آنتن ماهواره‌ای ندارم، برنامه‌های پارازیت را تک و توک از طریق دوستانی که لینک‌هایش را برایم فرستاده‌اند دیده‌ام.

کار سامان و کامبیز را دوست دارم.

معمولا جلوی دوربین محافظه‌کار می‌شوم، اما با خودم قرار گذاشتم همان موجودی باشم که موقع کار هستم. کمی تندخو.

البته می‌دانم بد جوری می زنم توی ذوق کسانی که نمی‌شناسند، اما مگر من می‌خواهم حزب راه بیاندازم و یا برای کسی تبلیغ کنم که بخواهم خودم را چیز دیگری نشان بدهم!


سوال‌های زیادی پرسیده شد که به خاطر کمبود وقت جا ماندند...از جمله علت نامگذاری... علاقه به فتوشاپ و ...یکی از سوال‌های بامزه این بود که خاتمی را بیشتر دوست دارم یا فتوشاپ را؟ گمانم گفتم پاک کردن دست خاتمی وقتی با خانم‌ها در ایتالیا دست داده با فتوشاپ را! حال حذف این سوال به خاطر وقت بود یا غیره، ما که نمی‌دانیم.

اما یک سوال بسیار جالب که هم این بود که «نیک آهنگ نان به نرخ روز می‌خورد»؟ راستش برایم جالب بود، وقتی آدم خلاف مسیر مالی سایت‌های «سبز» شنا می‌کند، یعنی بقیه نان به نرخ روز می‌خورند نه تو! ما که هم نزد سبزاللهی‌ها، هم محفل لندن، و هم جماعت ولایت‌مدار منفوریم...



Labels: