یادداشت‌های نیک آهنگ
انتشار مطالب اين وبلاگ در کيهان و رسانه​های مشابه، حرام است
Friday, September 10, 2010
وقتی نیکان از خرس بودن خودش خجالت می‌کشد
دروغ چرا؟ دارم به نحو عجیبی وزن اضافه می‌کنم. وقتی به خاطر کمردرد مجبور باشم بیشتر سال را خوابیده کار کنم، انرژی کمتری مصرف می‌کنم. غذای ثابت من از غذای خیلی از شما کمتر است، اما اثرش بیشتر!

وقتی روی ترازو می‌روی و نزدیک است بشکند، می‌فهمی که کار خراب است. حالا اضافه وزن باعث می‌شود زانویت هم درد بگیرد موقع راه رفتن...

دیروز رفتم کلینیک لاغری. نوار قلب گرفتند و تست تنفس و از این حرف‌ها. دکتر بعد از دیدن نوار قلبی می‌پرسید می‌توانی فعالیت کنی؟ همین است دیگر! شده‌ایم تولیدات تقلبی ایران عزیز با تاریخ مصرف محدودتر از چیزی که خیالش را می‌کنیم.

به هر شکل، از تجربیات این دوره برایتان می‌نویسم...آخ...چند خط نوشتم، گرسنه‌ام شد..و طبق معمول باید نخورم!

Labels: